close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה כספת בבית זה לא תמיד פתרון מספיק טוב?

מערכת שורשכא שבט, תשפא03/02/2021

למה לפעמים כספת ביתית פשוט לא מספיקה?

תגיות:
רבים מאתנו קונים כספות הביתה בשלבים כאלה ואחרים, והאמת היא, שאפשר להבין מדוע. מבטיחים לנו שהכספות הללו איכותיות וטובות, ובנוסף, התחושה שאנחנו מחזיקים את כל החפצים היקרים לנו כל כך קרוב אלינו, מרגיעה. עם זאת, חשוב שתבינו: כספת כמעט אף פעם לא תהיה מספיק איכותית וטובה. ניתן לפרוץ אליה בקלות, והאמת היא, שגם ניתן פשוט לגנוב אותה, כמו שהיא, ולנסות לפרוץ אליה בנחת במקום אחר. לכן, אם מדובר על חפצים שאתם באמת רוצים להגן עליהם כמה שרק תוכלו, כדאי יהיה למצוא פתרון אחר, כמו למשל: מתחם כספות.

כספת במתחם – מה זה בדיוק אומר?
/>לפני שנים האופציה הזאת בכלל לא הייתה קיימת, כך שברור מדוע לא לגמרי הכרתם את האפשרות הזאת. עם זאת, היום אנחנו רואים שיש בכל הארץ כבר לא מעט מתחמים כאלה, ובכל אחת מהן כספות מסוגים שונים. מדובר על מתחמים שיש בהם כספות בגדלים מגוונים ושונים, מה שאומר שכל אחד יוכל לבחור בדיוק את הכספת הנכונה לו. אם חשבתם לרגע שאין הרבה הבדל בין מתחם כזה ובין כספת ביתית, כדאי שתדעו שאתם טועים. במתחם כל החפצים היקרים לכם נמצאים בידיים טובות, כי הם מוקפים במעגלי אבטחה שונים כמו: מעגל פיזי, אנושי וטכנולוגי.

איך בוחרים מתחם טוב לאחסן בו את כל החפצים היקרים לנו?

מתלבטים באיזה מתחם תרצו שתהיה לכם כספת? רוצים לבדוק איפה מחכה לכם השילוב המושלם בין שירות טוב, מחירים נוחים ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר? אתם צודקים. אומנם זה נכון שתשלמו בכל חודש תשלום כלשהו על השימוש במתחם הכספות שאליו אתם פונים, אך תוכלו להיות בטוחים שהחפצים שלכם מוגנים. בנוסף, בבואכם לבחור את המתחם הנכון לכם, כדאי יהיה לבדוק גם האם הוא פתוח וזמין ללקוח 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. אתם לא יודעים מתי פתאום תזדקקו לכל החפצים היקרים לכם ולכן חשוב לעבוד מול מתחם שתמיד יוכל לפתוח בפניכם את שעריו, אז למה שלא תעשו את כל הבירורים הנדרשים כבר עכשיו? מעבר לכך שתוכלו לעשות בירורים שונים לגבי מספר מתקני כספות בעזרת האינטרנט, תוכלו גם להזמין סיור במקום. יש לכך חשיבות, שכן כאשר תראו את הדברים במו-עיניכם, תוכלו להתרשם מהם, להבין האם המקום נראה לכם באמת שמור ומסודר או לא. בנוסף, בצורה כזאת תוכלו להתרשם גם מהגודל של הכספות, ויש לכך משמעות רבה, שכן יש גדלים שונים ולא כל אחד מאתנו יזדקק בדיוק לאותו גודל של כספת. זה תלוי בשאלה מה אתם רוצים לשמור בכספת ועד כמה החפצים שלכם רבים. שווה להשקיע בבחירת המתחם הכי בטוח ומוגן שיש כי כך תוכלו לישון בשקט ולדעת שלא משנה מתי תגיעו, כי בכל מקרה תמצאו את היקר לכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה